Азыр биз технология өтө өнүккөн коомдо жашап жатабыз. Анын мүнөт санап өнүгүшүнө жаңы муундун гана акылы менен дарамети жетүүдө. Бир жагынан өз кызмат же товарларын сатууда кардарлардын аң-сезиминде маркалашууга көптөгөн Эл Аралык, дүйнөлүк компаниялар, ишканалар өз аракеттерин жасашууда. Ушул себептен улам марка тандоодо жаштарга таасир этүүчү негизги факторлорду алар иликтеп турушу абзел.
Дал ушундай пикир менен "Тема"телекөрсөтүүсүнүн бул чыгарылышынын коногу КТМУ нун Коммуникация факультетинин ага окутуучусу, PhD доктору Канышай Муктарова маекти баштады.
Ал программанын жүрүшүндө:
- марканын биздин жашообуздагы ордун;
- "х" муун деген эмне жана аларга кимдер кирээрин;
- марка тандоодогу коомдук маданий, индивидуалдык жана психологиялык факторлордун таасирин;
- маркалашуу багытында жаңы ачылып жаткан ишканалар кардарларга кандай мамиле кылышы керектигин;
- марка тандоо факторлору келечекте кандай өзгөрөөрүн; ж.б. темаларды ачыктап айтып берди.
Көрсөтүүнүн толук чыгарылышы менен төмөнкү видеодон тааныша аласыздар.
МедиаМанас-2022, Жылдызбек Турсунбаев